Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Bergenstråle - 2 mars 2011 06:10

Den lilla dockan hade imorse när jag vaknade vänt på sig i magen  . Man kunde tydligt känna en rumpa högre upp under revbenen och hicka under navelhöjd. Tänk vad de där små hickar och har sig. De måste så klart träna sina små lungor i fostervattnet innan de ska ut i den hårda världen med luft.


Kände av en konstig mollande mensvärk idag också, men kan tänka mig att det mest berodde på efterkänningar då lillan vänt sig plus att jag är lite känslig i övrigt denna graviditeten. Annars brukar man ju inte vilja att det ska komma några mensvärkar förren det snart är dags för förlossningen. 


Nu kan jag iaf känna av att hon trycker mer ner i bäckenet och att hon flaxar där med händerna, INTE BEHAGLIGT. Ilar och gör ont som bara den ibland :) Men det hör ju till..Snart sparkar hon väl på revbenen också   !!


Lilla älskade dockan   

Av Bergenstråle - 2 mars 2011 06:03

Klockan slog precis om till 06.04 och tv 4 nyheterna är igång, två ostsmörgåsar med gurka och ett glas vatten står på bordet.


När man kollar på nyheterna så tänker man på hur viktigt det är med dessa männskliga rättigheter, men det är ju också en fördel då att de följs. Det är inte mer än rätt att Lybien stängs ute nu när det inte följs där överhuvudtaget. Bara de stakars oskyldiga människorna som drabbas där nere inte glöms bort!


Nu är min älskade make påväg med vår älskade son till dagmamman och jag sitter här fortfarande sjuk, men det släpper mer och mer som tur är. Känner inte av den där feberkänslan längre däremot så rosslar det för fullt i bröstet på mig.




Presentation


Mitt vardagliga liv som fru, mor och gravid...

Här kan ni skriva av er till mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards